Sigur te enervează dacă ai întrebări și o pagină de internet te trimiteîntr-un labirint de întrebări frecvente și opțiuni comunicate telefonic de un robot. Așa că orice întrebare ai, pe noi ne poți întreba direct, și îți răspundem personal, cu ceea mai mare plăcere. Totuși, dacă preferi să descoperi pe cont propriu răspunsul la întrebarea ta, atunci aici este locul potrivit.
ÎNTREBATE DE ALȚII
Toate produsele alimentare disponibile în magazin sunt certificate organic?
Produsele certificate ecologic sunt cele în a cărui denumire se regăsește cuvântul BIO. Totodată, la descrierea produsului, acestea vor avea completat cu DA câmpul certificari eco și etice. Produsele fără cuvântul BIO în denumire sunt crescute prin tehnici convenționale. Noi susținem agricultura BIO datorită impactului pozitiv pe care acesta îl are asupra ecosistemului și a planetei. Totuși, pentru produsele la care nu am reușit să găsim un furnizor certificat ecologic, am ales varianta de cea mai bună calitate oferită de furnizori care practică agricultura convențională.
Care sunt produsele vegane // raw-vegane // vegetariene?
Produse vegane:
Produse raw-vegane:
Produse îndulcite cu miere:
Produse vegetariene:
Care produse nu conțin gluten?
Fiecare produs care nu conține gluten va avea această caracteristică enunțată în textul de descriere. Totuși, având în vedere că atât furnizorii noștri, cât și noi, lucrăm cu produse care conțin gluten, o contaminare accidentală poate fi posibilă.
Există risc de contaminare a produselor fără gluten de către cele cu gluten?
Da, există acest risc. Deserturile sunt realizate într-o unitate unde se fabrică și deserturi convenționale.
În ce ambalaje se face livrarea?
Local (Oradea) : în săculeți reutilizabili // pungi de hârtie // borcane și sticle reutilizabile, cutii de carton. Ambalajele reutilizabile se colectează periodic, se igienizează și se refolosesc. Unele ambalaje se refolosesc pentru aceeași clienți (cutii carton, săculeți reutilizabili).
Național: în pungi de hârtie, cutii de carton, borcane din sticlă.
Unde livrăm?
Local (Oradea)- vezi harta aici. În Oradea livrăm cu bicicleta sau scooterul electric cu sprijinul echipei Eastride.
Național (Curier). Datorită naturii produselor comercializate și perioadei mai îndelungate necesare livrării utilizând serviciile Poștei Române, nu putem livra produsele disponibile în magazin cu Poșta Română.
Sunt toate produsele disponibile pentru livrare pe plan local // național?
Toate produsele sunt disponibile a fi livrate pe plan local, însă NU pe plan național. Acest fapt se datorează fie perisabilității anumitor produse, fie ambalajului, cum e cazul detergenților.
Produse indisponibile pentru livrare națională: pâine, torturi vegane, lapte vegan, anumite fructe și legume.
Cum se plasează o comandă?
Alegi produsele dorite, le adaugi în coș în cantitatea necesară (în cazul alimentelor disponibile la gramaj, trebuie să fie multiplu de 100 g), te asiguri că produsul este disponibil pentru livrare națională (dacă este cazul), alegi metoda de plată preferată și plasezi comanda.
Cum se achită o comandă?
Produsele se pot achita numerar (ramburs), transfer bancar cu trimiterea confirmării plății pentru a fi procesate și livrate cât mai repede, card online.
Ce pot face cu ambalaje rămase după consumul produsului?
Ambalajele se pot reutiliza, composta (pungi hârtie) sau trimite înapoi pentru a fi înapoiate producătorului.
Alergeni
Mulțumim pentru răbdare
Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta, scrie-ne utilizând formularul de mai jos sau caută meniul CONTACT pentru mai multe posibilități de a ne contacta.